خدایا من غلط کردم

خدایا من غلط کردم

با اجازه کاربران محترم خیلی بالاترین اینا ، دیشب لینکی با عنوان « وقتی پیشی عاشق میشود » ارسال کردم ... از اونجایی که کد عکسی که من انتخاب کرده بودم با کد یه عکس بی ربط به عنوان انتخابی من یکی بود ، وقتی روی لینک کلیک میشد اون عکس بی ربط مشاهدات میفرمودین و من خجلت زده نااااااااااک !  و چون ، و چون ، و چون بعد از اون لینک ، بسی لینکهای دیگری فرستاده بودم این شد که شرمنده بالاترین و پایین ترین و وسط ترین و کنار ترین اینا شدم و نتونستم لینک رو تصحیح کنم .... البت خیلی مخلص crimsondevil  و furogh2007 هستم که این مورد رو بهم تذکر دادن ...... بازم میگم خدایا من غلط کردم که لینک اشتباه به خورد بالاترین ها و همه جا ترین ها دادم ( این شد سه بار )

حالا عکسی که مد نظر من بود و با تیترم مناسبت مینمود اینه :

وقتی پیشی عاشق میشود

 

مخلص همگی

MARY_33

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد