اگه گفتین این چیه ؟

 

؟

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یوزپلنگ چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام مرجان عزیز دو سه تا از کامنت های تو را زیر لینک های بچه ها دیدم سخنان پر مغزی بود
حیف وبلاگت نیست که از اندیشه های جدیت خالی باشد
منتظر یک پست جدی هستم
نوشتی خبرم کن لینک کنم
یوزپلنگ :)))))

سلام یوزی جونم

پس اینجا اومدی کامنت گذاشتی .... ای خدا ای خدا
من از دست این یوزی آخرش سر به بیابون میذارم میرم پیش خودش :دی

توی کدوم وبلاگم ؟ این ؟ یا اون یکی ؟

یوزپلنگ شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

من یه نظر همین جانوشتم و ارسال کردم و پیام بعد از بازبینی نمایش داده خواهد شد اومد

آره حالا متوجه شدم ؛)

یوزپلنگ شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ

اینم پیام
نوشته بودم منتظر یه مطلب جدی ازت هستم و می خوام خودم لینک بدم

مرسی :)

کجا ؟ اینجا ؟

یوزپلنگ یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ

یوزپلنگ سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ق.ظ

نوشتی ایمیل بزن
ممنون
متخصص قرمه سبزی :)

تو باید زیر نوشته ات رو با نام « قورمه سبزی» امضا کنی ... اونی که زیر نوشته اش رو باید با اسم «متخصص قورمه سبزی» امضا می کنه منم نه تو :دی ((=

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد