درخواست شناسایی و بستن اکانتهای تقلبی

 

چند روزی متوجه شدم یعنی کاشف به عمل اومدم که بعضی از اکانتها صرفا برای رای دادن باز شده ... خدا میدونه شاید برای داغ کردن لینکهای صاحب اکانت و صد البته خالی کردن دق دلی سر بعضی از لینکها ... حالا اینو چطور متوجه شدم ؟ وقتی شناسنامه اکثر یوزر هایی رو که به لینکهای خودم و خیلی از دوستان رای منفی دادن ، در کمال ناباوری با این دو تا چشمای خودم مشاهده فرمودم ! که از تاریخ عضویت اون کاربر محترم بیشتر از ۵ ماه میگذره ولی یا اصلا لینکی رو ارسال نکرده و یا اینکه تعداد لینکهایی که ارسال کرده ، نسبت به مدت زمان عضویتش خیلی خیلی کمه !! یعنی از انگشت شمار هم کمترررررررررر !!!!!!!!! حالا فِک کنین طرف چندین و چند ماه قبل ثبت نام کرده و هیچ لینکی ارسال نکرده ، در نگاه اول میگیم شاید عضو شده و بعد بی خیال این سایت و لینک ارسال کردن شده ، ولی از طرفی میبینیم که همین یکی دو دقیقه پیش به چند تا لینک ، رای منفی داده !!!!!!!! این یعنی چی ؟

این کار بیسیار بیسیار کار زشتیه ! این کار یعنی سر بالاترین و بالاترین ها رو گول مالیدن .. زشتیه این کار ، از ارسال لینکهای کپی خیلی بیشتره ... مسئولین محترم بالاترین باید قوه تشخیصشون در شناسایی این نوع یوزرها بالاترین و بهترین باشه ... چه میدونم از روی آی پی طرف و یا خیلی چیزای دیگه در موقع ثبت نام نمیشه تشخیص داد که کاربر مورد نظر قبلا هم ثبت نام کرده یا نه ؟

 

خدایا من غلط کردم

خدایا من غلط کردم

با اجازه کاربران محترم خیلی بالاترین اینا ، دیشب لینکی با عنوان « وقتی پیشی عاشق میشود » ارسال کردم ... از اونجایی که کد عکسی که من انتخاب کرده بودم با کد یه عکس بی ربط به عنوان انتخابی من یکی بود ، وقتی روی لینک کلیک میشد اون عکس بی ربط مشاهدات میفرمودین و من خجلت زده نااااااااااک !  و چون ، و چون ، و چون بعد از اون لینک ، بسی لینکهای دیگری فرستاده بودم این شد که شرمنده بالاترین و پایین ترین و وسط ترین و کنار ترین اینا شدم و نتونستم لینک رو تصحیح کنم .... البت خیلی مخلص crimsondevil  و furogh2007 هستم که این مورد رو بهم تذکر دادن ...... بازم میگم خدایا من غلط کردم که لینک اشتباه به خورد بالاترین ها و همه جا ترین ها دادم ( این شد سه بار )

حالا عکسی که مد نظر من بود و با تیترم مناسبت مینمود اینه :

وقتی پیشی عاشق میشود

 

مخلص همگی

MARY_33